image

Touchpointmodel

Dienstverlening en gastvrijheid is bijna altijd gebaseerd op een merk of concept. Dit is de basis, het kader, het raamwerk en geeft een organisatie en haar medewerkers houvast voor alle vanuit het merk of concept voortvloeiende communicatie, procedures en processen. En dus de menselijke activiteit als wezenlijk verlengstuk van het merk en concept. Maar  door het sterk veranderend klimaat op vele fronten, kampen organisaties steeds vaker met een ‘mismatch’ tussen merkbelofte en realiteit (resultaat). Wat gisteren goed was is vandaag achterhaald.

Om dit verschil tussen merkbelofte en realiteit goed in beeld te krijgen, heeft Findig een model ontwikkeld. Het Touchpointmodel waarmee wij, afhankelijk van merk of concept en bedrijfstak, een kritische en uitgebreide analyse doen van de raakvlakken van uw merk of concept met de consument, klant of gast. Ben ik concurrenten de baas? Ben ik bij de tijd? Op basis van deze analyse ontwikkelt Findig een visie en plan van aanpak. Uiteraard afgestemd op uw merk, uw situatie en uw behoefte. Effectief en met focus op rendement.

 

Behoefte aan een scan van uw merk of concept ? Contact Findig!